04-08-2010 00:00
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
książka
Oceń jako pierwszy:
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autorzy |
Źródło: Inne
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Numer ISBN | 978-83-208-1882-6 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 204 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.