Organizacja wirtualna. Koncepcja i jej wpływ na innowacyjność
Autorzy |
Chcesz wiedzieć, czy wirtualizacja działalności firmy przyniesie korzyści w postaci innowacyjności organizacyjnej, marketingowej, procesowej, produktowej? Czy wiesz na czym polega wirtualizacja współpracy w firmach? Zastanawiasz się, jak budować zaufanie do firmy w jej kontaktach zewnętrznych? I poprzez jakie działania najlepsze przedsiębiorstwa kreują zaufanie innych firm do nich? Analiza badań empirycznych w poszczególnych krajach: Polsce, Stanach Zjednoczonych, Szwecji dostarczy Ci tej wiedzy. Dowiesz się czy i jak nowoczesna forma współpracy - organizacja wirtualna - przynosi firmie wymierne korzyści i czy jest stosowana przez najlepszych.
Numer ISBN | 978-83-61408-58-1 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 228 |
Podziel się opinią
Komentarze