Opakowania z CD-ROM
Tytuł oryginalny | The Packaging and Design. Templates |
Autorzy |
Książka zawiera prezentacje 140 projektów graficznych, autorstwa znanych grafików i grup projektowych z całego świata. Pokazuje zarówno klasyczne, jak i całkiem innowacyjne wzory opakowań oraz konstrukcje z papieru. Prezentuje projekty praktyczne, jak choćby opakowania produktów spożywczych czy płyt CD, oraz ciekawe rozwiązania projektów gadżetów promocyjnych, zaproszeń, folderów i kopert okolicznościowych.
Pokazuje nowatorskie formaty, wykroje, kształty i techniki składania z zastosowaniem różnych materiałów, co z pewnością wzbudzi zachwyt zarówno projektantów, jak i szukających inspiracji pracowników działów marketingu, reklamy czy PR. Każda z prezentacji zawiera zwięzłą wskazówkę, jak konstruować, składać, a także zastosować wybrany projekt.
Świetna książka zarówno dla grafików, jak i osób zawodowo zajmujących się marketingiem, ale też szefów i dyrektorów zlecających produkcję.
Do książki dołączono płytę CD z gotowymi do wykorzystania szablonami, dzięki czemu pomysły mogą być zrealizowane samodzielnie przez grafika, bez konieczności uciekania się do złożonych procesów produkcyjnych i wyszukanych technologii.
Numer ISBN | 978-83-01-15255-0 |
Wymiary | 165x240 |
Gatunek | Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 304 |
Podziel się opinią
Komentarze