Ogilvy o reklamie
Rok wydania | 2000-01-01 |
Autorzy |
Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne przyszłość reklamy.
Numer ISBN | 978-83-60652-22-0 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 226 |
Podziel się opinią
Komentarze