Trwa ładowanie...
d12099h
15-04-2010 00:00

Ogilvy o reklamie

książka
Oceń jako pierwszy:
d12099h
Ogilvy o reklamie
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne przyszłość reklamy.

Ogilvy o reklamie
Numer ISBN

978-83-60652-22-0

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

226

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d12099h
d12099h
d12099h