Trwa ładowanie...
dieilr5
15-04-2010 00:00

Ogilvy o reklamie

książka
Oceń jako pierwszy:
dieilr5
Ogilvy o reklamie
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne przyszłość reklamy.

Ogilvy o reklamie
Numer ISBN

978-83-60652-22-0

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

226

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dieilr5
dieilr5
dieilr5
dieilr5

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj