Ogilvy o reklamie
| Rok wydania | 2000-01-01 |
| Autorzy |
Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne przyszłość reklamy.
| Numer ISBN | 978-83-60652-22-0 |
| Wymiary | 170x240 |
| Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
| Oprawa | 6 |
| Liczba stron | 226 |
Podziel się opinią
Komentarze