Od obywatela dobrego do dojrzałego. Koncepcje kształcenia obywatelskiego w Niemczech po 1989/1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem systemu szkolnictwa
Autorzy |
Publikacja zawiera kompleksową analizę koncepcji i praktycznych rozwiązań dotyczących kształcenia obywatelskiego w niemieckim systemie szkolnictwa po 1989/1990 roku. Jest próbą całościowego ujęcia obszaru, jaki stanowi relacja: demokracja partycypacyjna i partycypacja obywateli w demokracji – socjalizacja polityczna obywateli i kształcenie obywatelskie jako jedna z jej form versus zmieniająca się demokratyczna kultura polityczna współczesnych Niemiec. Zakres przedmiotowy wpisuje się w debatę dotyczącą demokracji, społeczeństwa obywatelskiego i nowych tożsamości w kontekście wyzwań globalizacji.
Numer ISBN | 978-83-7432-801-2 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Historia powszechna,Psychologia,Socjologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 556 |
Podziel się opinią
Komentarze