Oblicza polskich mediów po 1989 roku
Autorzy |
Teksty składające się na publikację napisane są ciekawie, warte podkreślenia jest również to, że wszystkie oparte są na rzetelnych źródłach. Zaletę książki stanowi to, że ukazuje, jak budował się współczesny polski system medialny, jakie zmiany dokonały się w poszczególnych segmentach rynku mediów, a także to, że sygnalizuje obecne tendencje i kierunki rozwojowe. Niewątpliwie ta aktualność i wieloaspektowość, a także wysoki poziom naukowy tekstów są największymi walorami publikacji. Książka adresowana jest do osób zajmujących się w teorii i praktyce szeroko rozumianą komunikację społeczną, a także stanie się ona cenną pomocą dla studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i kierunków pokrewnych.
Numer ISBN | 978-83-227-2790-4 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Historia Polski,Kulturoznawstwo i antropologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 244 |
Podziel się opinią
Komentarze