Trwa ładowanie...
d11puq7
15 kwietnia 2010, 00:00

Nowoczesna strategia marketingowa

książka
Oceń jako pierwszy:
d11puq7
Nowoczesna strategia marketingowa
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Działalność marketingowa jest niezwykle istotnym czynnikiem efektywnego rozwoju przedsiębiorstwa, ale pod warunkiem opracowania i wdrożenia racjonalnych rozwiązań strukturalnych i procesowych oraz wykorzystania właściwego modelu zarządzania.
Nowatorstwo publikacji polega na tym, że autorka nie skupia swej uwagi na charakterystyce instrumentów marketingowych, ale proponuje podejście do kształtowania i realizacji strategii marketingowej z punktu widzenia funkcji zarządzania przedsiębiorstwem.

Nowoczesna strategia marketingowa
Numer ISBN

83-01-13641-3

Wymiary

176x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

300

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d11puq7
d11puq7
d11puq7
d11puq7

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj