Nowe myślenie strategiczne
Tytuł oryginalny | The new strategic thinking |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w sali konferencyjnej.
Michel Robert, ceniony ekspert od spraw zarządzania oraz autor książkowych bestsellerów z tej dziedziny, wie o tym z własnego doświadczenia. W ciągu minionych 25 lat uczestniczył w wielu sesjach planistycznych z udziałem dyrektorów i zespołów kierowniczych niemal 500 przedsiębiorstw, inicjując procesy myślenia strategicznego, które pozwalały firmom uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją.
Numer ISBN | 83-88970-52-6 |
Wymiary | 160x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 304 |
Inne wydania | Warszawa - 2009-11-18, - 2006-10-20 |
Podziel się opinią
Komentarze