Trwa ładowanie...
d412d3h
12-07-2011 00:00

Nowe media. Wprowadzenie

książka
Oceń jako pierwszy:
d412d3h
Nowe media. Wprowadzenie
Tytuł oryginalny

New media. A critical introduction

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu
Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu.

Nowe media. Wprowadzenie
Numer ISBN

978-83-23327-73-8

Wymiary

170x230

Gatunek

Media

Oprawa

1

Liczba stron

656

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d412d3h
d412d3h
d412d3h