Nowe media we współczesnym społeczeństwie
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Książka stanowi zbiór artykułów przedstawiających zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji.
W książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym. Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa.
Numer ISBN | 978-83-231-2623-2 |
Wymiary | 160x225 |
Gatunek | Polityka,Socjologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 362 |
Podziel się opinią
Komentarze