15-04-2010 00:00
Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku
książka
Oceń jako pierwszy:
Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku
Autorzy |
Źródło: Inne
Wraz z rosnącą złożonością życia oraz rosnącym poczuciem bezsilności i izolacji, pokładający ufność w nauce człowiek przestał być istotą racjonalną i niezależną. Utracił odwagę samodzielnego myślenia oraz umiejętność podejmowania decyzji. Postanowił zamienić "niepewną pewność" racjonalnej myśli na "pewność absolutną" opartą na przewidywalności. Taką pewność gwarantują pozwalające na przewidywanie komputery. Człowiek uważa, iż ciągle pozostaje wolny, bo może zaakceptować bądź odrzucić wyniki komputerowych prognoz. W rzeczywistości jednak ma tyle mniej więcej wolności, co pobożny chrześcijan chcący postępować wbrew woli Boga.
Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku
Numer ISBN | 83-88164-89-9 |
Wymiary | 170x250 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 692 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.