Trwa ładowanie...
09-04-2015 12:19

Nikodem Pałasz w Gdańsku

Nikodem Pałasz wraca ze świetnym kryminałem - "Sam na sam ze śmiercią". O swojej nowej powieści autor opowie już 9 kwietnia o godzinie 18.00 na spotkaniu, które odbędzie się w księgarni Matras w Galerii Bałtyckiej. Rozmowę poprowadzi Tomasz Pstrągowski, dziennikarz Wirtualnej Polski.

Nikodem Pałasz w GdańskuŹródło:
ddla7wm
ddla7wm

Nikodem Pałasz wraca ze świetnym kryminałem - "Sam na sam ze śmiercią" . O swojej nowej powieści autor opowie już 9 kwietnia o godzinie 18.00 na spotkaniu, które odbędzie się w księgarni Matras w Galerii Bałtyckiej. Rozmowę poprowadzi Tomasz Pstrągowski, dziennikarz Wirtualnej Polski.

Najnowsza powieść Pałasza opowiada o dobrze zapowiadającym się afrykański piłkarzu Grabexu Zielonka, Moloki Mooketsim, który zostaje brutalnie zamordowany w swoim podwarszawskim mieszkaniu. Sposób, w jaki pozbawiono go życia, może wskazywać na mord rytualny. Multimilioner Jan Grabek, właściciel klubu, w którym grał Moloki, nie ufa policji. Decyduje się zaangażować do prywatnego śledztwa byłego policjanta i od niedawna byłego inspektora Europolu Wiktora Wolskiego.

Charyzmatyczny gliniarz, znany z Brudnej gry, wnika w świat polskiego futbolu. Poznaje ciemne tajemnice podwarszawskiego klubu, którym w przeszłości kierowali ludzie stojący na bakier z prawem. Szukając mordercy, spotka na swojej drodze skorumpowanych trenerów, uzależnionych od hazardu i alkoholu zawodników, fałszywych menedżerów i szalonych rodziców.

Ale Wolski ma jeszcze jedną tajemnicę do rozwikłania. Przeszłość nie daje mu spokoju. Szukając prawdy o śmierci swojego ojca, decyduje się na ryzykowny wyjazd do Petersburga, gdzie spotyka byłego agenta KGB. Tam kolejny raz staje sam na sam ze śmiercią.

Nikodem Pałasz (ur. 1974r. w Warszawie), manager sportowy, specjalista od wizerunku sportowców, właściciel firmy Sport And Profit. Jest absolwentem WDiNP UW, Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu SGH oraz WSHiFM. Zajmuje się m.in. zarządzaniem karierami i budowaniem wizerunku sportowców czy tworzeniem strategii marketingowych w oparciu o sport. Współpracował i współpracuje indywidualnie m.in. z tenisistami, pływakami, piłkarzami, pięściarzami, szermierzami a także klubami sportowymi. Wśród jego klientów byli i są m.in.: czołowi tenisiści świata, medaliści Igrzysk Olimpijskich, Mistrzowie i rekordziści Polski, mistrzowie świata. W 2014 ukazał się "Brudna gra", będąca jego debiutem. Kolejne części w przygotowaniu. Prowadzi zajęcia, warsztaty i wykłady z marketingu sportowego m.in. na UW, SWPS, SGH.

Zapraszamy!

ddla7wm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ddla7wm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj