Trwa ładowanie...
d2t5jyy
25-07-2011 00:00

Niemiecki wydawca – polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej

książka
Oceń jako pierwszy:
d2t5jyy
Niemiecki wydawca – polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. W podtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakter, a zwłaszcza historia stosunków polsko-niemieckich powoduje, że inwestycje firm niemieckich na tak wrażliwym rynku jak media mogą budzić obawy. Autorki książki na przykładzie koncernu Axel Springer i wydawnictwa Verlagsgruppe Passau próbują ustalić, jaką rolę w debacie publicznej w Polsce pełni prasa niemieckich wydawców.

Niemiecki wydawca – polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej
Numer ISBN

978-83-7432-552-3

Wymiary

140x210

Gatunek

Kulturoznawstwo i antropologia

Oprawa

6

Liczba stron

280

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2t5jyy
d2t5jyy
d2t5jyy