Naznaczeni popkulturą
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
„Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego ekonomiczno-kapitałowe uwarunkowania wpływające na jakoś partycypacji w kulturze zapośredniczonej medialnie”. prof. Wojciech J. Burszta
„Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o mediach, popkulturze, komunikacji, małych strukturach społecznych. (...) Nie waham się (...) stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy prowincjonalności i lokalności w epoce popkultury, komputera i sieci”. prof. Kazimierz Krzysztofek
Numer ISBN | 978-83-63434-24-3 |
Wymiary | 125x205 |
Gatunek | Media,Kulturoznawstwo i antropologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 466 |
Podziel się opinią
Komentarze