Nauki o komunikacji. Teoria i praktyka
Tytuł oryginalny | Les sciences de la communication. Théories et acquis |
Rok wydania | 2007 |
Autorzy |
Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania, którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie. W ujęciu interdyscyplinarnym podaje definicje kultury antropologiczne i socjologiczne, skonfrontowane z problemami, jakie niesie dzisiejsza kultura mediów. Książka wzbogaca wiedzę o złożonej i fascynującej problematyce związków języka, kultury i komunikacji. Jest nowatorska w treści - stanowi całościowe ujęcie nowoczesnych badań z zakresu nauk o komunikacji - oraz nowatorska także dzięki pomysłowej formie prezentowania bogatych treści. Zarysowuje równocześnie nowe perspektywy poznawcze. Przystępna forma przekazu - praca jest napisana płynnym, spójnym i przejrzystym językiem - sprawi, że stanie się zapewne książką poszukiwaną na rynku wydawniczym.
Numer ISBN | 978-83-7459-103-4 |
Wymiary | 140x215 |
Gatunek | Kultura i sztuka,Literatura popularnonaukowa,Psychologia,Kulturoznawstwo i antropologia,Socjologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 422 |
Podziel się opinią
Komentarze