Przeproś. Przewodnik gracza - Aleksander Kościów
W dręczonej upałami Warszawie splatają się losy Marty - młodej kobiety poszukującej zaginionego synka, Błażeja - mężczyzny, który po zerwaniu zaręczyn osiadł na mieliźnie życia, i czternastoletniej Zuzanny, przeświadczonej, że jest bohaterką przeniesionej w realne życie gry komputerowej. Poszukiwanie dziecka okazuje się dodatkowo swoistą walką z uniwersalnym złem, ucieleśnionym w sferze fantastycznych wizji Zuzanny. Okres kilku dni dramatycznych poszukiwań staje się dla nich okazją do rewizji swoich postaw, do wzajemnego określenia się w nowym kontekście psychologicznym i w rzeczywistości, zza której wyłania się dziwny, alegoryczny świat. W tle skomplikowanej sytuacji psychologicznej bohaterów i wartkiej akcji przewija się oniryczna narracja męża Marty, podejmującego pełną symbolicznych odniesień "podróż ekspiacyjną" człowieka winnego rozpadu małżeństwa. Choć rozgrywa się ona w płaszczyźnie jego sumienia, zaczyna stopniowo przedostawać poza tę sferę. Całości tej trzymającej w napięciu, a przy tym
niepozbawionej humoru, wielowarstwowej historii, dopełnia galeria osobliwych postaci i łańcuch wydarzeń poszerzających standardowe wyobrażenia o codziennej rzeczywistości.