Moja marka
Tytuł oryginalny | Meine Marke: Was Unternehmen authentisch, unverwechselbar und langfristig erfolgreich macht |
Rok wydania | 2013 |
Autorzy |
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Numer ISBN | 978-83-280-1067-3 |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 320 |
Podziel się opinią
Komentarze