Moja marka
| Tytuł oryginalny | Meine Marke: Was Unternehmen authentisch, unverwechselbar und langfristig erfolgreich macht  | 
| Rok wydania | 2013  | 
| Autorzy | 
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
| Numer ISBN | 978-83-280-1067-3  | 
| Wymiary | 155x235  | 
| Gatunek | Biznes  | 
| Oprawa | 1  | 
| Liczba stron | 320  | 
Podziel się opinią
Komentarze