Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2015 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo |
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
| Numer ISBN | 978-83-7561-548-7 |
| Wymiary | 141x218 |
| Oprawa | miękka |
| Liczba stron | 220 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze