Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Rok wydania | 2009 |
Autorzy |
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców.
Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.
Numer ISBN | 978-83-7644-047-7 |
Wymiary | 170x245 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 284 |
Podziel się opinią
Komentarze