Trwa ładowanie...
d1dwxqd
4 kwietnia 2015, 00:00

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

książka
Oceń jako pierwszy:
d1dwxqd
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginalny

E-Myth Revisited

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. W tej książce autor dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Numer ISBN

978-83-88970-88-7

Wymiary

165x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

208

Inne wydania

Warszawa - 2015-04-04

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1dwxqd
d1dwxqd
d1dwxqd
d1dwxqd

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj