Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginalny | E-Myth Revisited |
Rok wydania | 2007 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. W tej książce autor dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Numer ISBN | 978-83-88970-88-7 |
Wymiary | 165x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Biznes |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 208 |
Inne wydania | Warszawa - 2015-04-04 |
Podziel się opinią
Komentarze