Trwa ładowanie...
d44o2xr
04-04-2015 00:00

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

książka
Oceń jako pierwszy:
d44o2xr
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginalny

E-Myth Revisited

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. W tej książce autor dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Numer ISBN

978-83-88970-88-7

Wymiary

165x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

208

Inne wydania

Warszawa - 2015-04-04

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d44o2xr
d44o2xr
d44o2xr