Trwa ładowanie...
d2r9qtg

Mirosław Laszczak

Inne
Źródło: Inne

ukończył studia na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Swoje doświadczenia zawodowe gromadził pracujac w banku, w firmach doradczych oraz przebywajac na stypendium naukowym we Włoszech. Po obronie pracy doktorskiej związał się na stałe z filią Politechniki Łódzkiej w Bielsku-Białej. Jest autorem licznych publikacji i prac naukowych m.in. szeroko znanej i wysoko cenionej książki Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych..

Mirosław Laszczak
Bibliografia
d2r9qtg

Podziel się opinią

4

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2r9qtg
d2r9qtg
d2r9qtg
d2r9qtg

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj