Trwa ładowanie...
d1nlxp3
15-04-2010 00:00

Między twórczością a biznesem

książka
Oceń jako pierwszy:
d1nlxp3
Między twórczością a biznesem
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.

Między twórczością a biznesem
Numer ISBN

978-83-60807-26-2

Wymiary

165x235

Gatunek

Kulturoznawstwo i antropologia

Oprawa

1

Liczba stron

290

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1nlxp3
d1nlxp3
d1nlxp3