Trwa ładowanie...
d1b6sb1
15-04-2010 00:00

Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych

książka
Oceń jako pierwszy:
d1b6sb1
Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka stanowi nowe i oryginalne podejście do wyodrębnienia oraz zmierzenia zmiennych osobowościowych, związanych ze zróżnicowaniem motywacji i nasileniem skłonności do dokonywania zakupów w sposób nieplanowany. [...] Umiejętne połączenie warstwy studialno-teoretycznej i empirycznego rozpoznania [...] zwiększa krąg odbiorców. Będą nimi nie tylko psycholodzy, terapeuci, ale także wszyscy zainteresowani zachowaniami konsumentów, różnymi formami promocji, a w szczególności reklamą.

Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych
Numer ISBN

978-83-61201-10-6

Wymiary

160x225

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

192

d1b6sb1

Podziel się opinią

1
Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1b6sb1
d1b6sb1
d1b6sb1