Metafora w marketingu
Tytuł oryginalny | Marketing Metaphora |
Autorzy |
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.
Numer ISBN | 978-83-7510-318-2 |
Wymiary | 155x230 |
Gatunek | Biznes |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 212 |
Podziel się opinią
Komentarze