Trwa ładowanie...
d105mme
07-10-2010 00:00

Metafora w marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d105mme
Metafora w marketingu
Tytuł oryginalny

Marketing Metaphora

Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Metafora w marketingu
Numer ISBN

978-83-7510-318-2

Wymiary

155x230

Gatunek

Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

212

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d105mme
d105mme
d105mme