Trwa ładowanie...
d3h2iw2
d3h2iw2

Media relations

książka
Oceń jako pierwszy:
Media relations
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
d3h2iw2
Media relations
Materiały prasowe
Media relations

Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować tę pracę; jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę; jak przygotować konferencję prasową; na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego; co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać; jak posługiwać się językiem ciała; a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć. Ważny i ciekawy jest rozdział "W dobrym tonie...", będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych. Novum tej publikacji polega na perspektywie oglądanych spraw. Jej autorzy - redaktorzy z kilkunastoletnim stażem w najlepszych tytułach prasowych - jak sami mówią we wstępie, "zdradzają, jak (ich) podejść, omamić, przeciągnąć na swoją stronę". Całość napisana świetnym językiem - wartkim, żywym i przystępnym

Media relations
Numer ISBN

978-83-88840-16-6

Wymiary

176x250

Oprawa

miękka

Liczba stron

164

Język

polski

d3h2iw2

Podziel się opinią

Share
d3h2iw2
d3h2iw2

d3h2iw2
d3h2iw2
d3h2iw2