Trwa ładowanie...
d3k76wy
15-04-2010 00:00

Media powszednie

książka
Oceń jako pierwszy:
d3k76wy
Inne
Źródło: Inne

Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej oraz podporządkowanie treści i form przekazów medialnych potrzebom rynku reklamowego, czyniące z reklamy główną zawartość środków komunikacji masowej i ostateczny punkt odniesienia dla wszystkich innych tekstów w mediach. Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami.

Media powszednie
Numer ISBN

978-83-233-2636-6

Wymiary

170x240

Gatunek

Eseje

Oprawa

1

Liczba stron

432

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3k76wy
d3k76wy
d3k76wy