Trwa ładowanie...
d44o2xr
15-04-2010 00:00

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów

książka
Oceń jako pierwszy:
d44o2xr
Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Książka zawiera charakterystykę najważniejszych kategorii poznawczych z zakresu teorii ekonomicznej. Autorzy wyjaśniają przedmiot i zakres ekonomiki mediów, tłumaczą jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, co znaczy konkurencja monopolistyczna i konkurencja doskonała, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jej odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów
Numer ISBN

83-60501-15-7

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

286

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d44o2xr
d44o2xr
d44o2xr