Media i społeczeństwo. Wprowadzenie historyczne
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.
Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
Numer ISBN | 978-83-233-3002-8 |
Wymiary | 170x230 |
Gatunek | Literatura popularnonaukowa,Socjologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 370 |
Podziel się opinią
Komentarze