Media i ludzie
Tytuł oryginalny | The Media Equation |
Rok wydania | 2000-09-01 |
Autorzy |
Wszyscy ludzie - z różnych kultur, w różnym wieku, o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia technologicznego - podobnie reagują na media. Badania, które objęły dzieci, młodzież, studentów college'u, biznesmenów i naukowców zajmujących się komputerami, wykazały, że wszyscy reagowali zgodnie ze zjawiskiem utożsamiania mediów z rzeczywistością. Teoria tu przedstawiona powstała jako wynik projektu badawczego pod nazwą "Reakcje społeczne na technologie komunikacyjne". Stwierdza ona, że interakcje ludzi z komputerami, telewizją oraz nowymi mediami są z zasady społeczne i naturalne, tak jak interakcje w rzeczywistym życiu.
Numer ISBN | 83-06-02801-5 |
Wymiary | 120x195 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 335 |
Podziel się opinią
Komentarze