Trwa ładowanie...
d2jbryw
15-04-2010 00:00

Media hiszpańskie

książka
Oceń jako pierwszy:
d2jbryw
Media hiszpańskie
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W książce "Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR" autor przedstawia zarówno rozwój mediów hiszpańskich w ujęciu historycznym, jak i współczesny system medialny tego kraju. Mowa jest więc o prasie (ogólnoinformacyjnej, ekonomicznej, sportowej, regionalnej czy magazynach), radiu, telewizji, Internecie oraz koncentracji medialnej i wielkich grupach medialnych. Nie zabrakło też wątków literackich (choćby wzmianki o takich dziennikarzach-literatach, jak M. J. de Larra czy A. Perez-Reverte) i politycznych, także tych związanych z katalońskimi czy baskijskimi tendencjami nacjonalistyczno-separatystycznymi. Ze względu na niezaprzeczalne związki historyczne i językowe między Hiszpanią a Hispanoameryką, przedstawione zostały również w ogólnym zarysie główne problemy mediów w tych krajach zachodniej półkuli, gdzie prasa, radio i telewizja kierują swoje przekazy w języku Cervantesa.

Media hiszpańskie
Numer ISBN

83-7441-292-5

Wymiary

145x205

Gatunek

Media,Humanistyka,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

188

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2jbryw
d2jbryw
d2jbryw