Trwa ładowanie...
d3eih73
20-01-2012 00:00

Media globalne

książka
Oceń jako pierwszy:
d3eih73
Media globalne
Tytuł oryginalny

Understanding Global Media

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują:

  • historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji;
  • różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych;
  • sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów;
  • zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.

Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.
John Sinclair, Uniwersytet w Melbourne

Media globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.
Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie

Media globalne
Numer ISBN

978-83-233-2885-8

Wymiary

170x230

Gatunek

Literatura popularnonaukowa,Psychologia,Socjologia

Oprawa

1

Liczba stron

304

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eih73
d3eih73
d3eih73