Mass media. Metody badań
Tytuł oryginalny | Mass Media Research |
Autorzy |
Autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych,ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.
Numer ISBN | 978-83-233-2282-5 |
Wymiary | 170x230 |
Gatunek | Psychologia,Kulturoznawstwo i antropologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 656 |
Podziel się opinią
Komentarze