Trwa ładowanie...
d2jbryw
15-04-2010 00:00

Marketing w firmie przyszłości

książka
Oceń jako pierwszy:
d2jbryw
Marketing w firmie przyszłości
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.

Marketing w firmie przyszłości
Numer ISBN

83-7251-578-6

Wymiary

160x230

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

244

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2jbryw
d2jbryw
d2jbryw