Trwa ładowanie...
d2rt1dp
15-04-2010 00:00

Marketing w firmie przyszłości

książka
Oceń jako pierwszy:
d2rt1dp
Marketing w firmie przyszłości
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.

Marketing w firmie przyszłości
Numer ISBN

83-7251-578-6

Wymiary

160x230

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

244

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2rt1dp
d2rt1dp
d2rt1dp
d2rt1dp

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj