Trwa ładowanie...
d1c2ckr
31-01-2020 00:46

Marketing: Szybka droga do sukcesu

książka
Oceń jako pierwszy:
d1c2ckr
Marketing: Szybka droga do sukcesu
Tytuł oryginalny

Marketing: Fast Track to Success

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim

W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:

• Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji

• Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

• Studia przypadków

• Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku

• Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień

to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!

Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.

Marketing: Szybka droga do sukcesu
Numer ISBN

978-83-7746-742-8

Wymiary

158x233

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

288

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1c2ckr
d1c2ckr
d1c2ckr
d1c2ckr
d1c2ckr

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj