Trwa ładowanie...
ddhul66
15-04-2010 00:00

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

książka
Oceń jako pierwszy:
ddhul66
Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Wymiary

160x230

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

272

Inne wydania

- 2008-01-18

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ddhul66
ddhul66
ddhul66