Trwa ładowanie...
d37q5yw
05-02-2020 07:47

Marketing szeptany

książka
Oceń jako pierwszy:
d37q5yw
Marketing szeptany
Tytuł oryginalny

Buzzmarketing

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:

znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,

kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,

operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,

tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych. - Piotr Gotkowski prezes Streetcom,

O AUTORZE Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie . OPINIE Nie zawsze duży budżet przekłada się na skuteczną kampanię promocyjną. Równie ważna (jeśli nie najważniejsza!) jest wiedza, do kogo mówić w pierwszej kolejności i w jaki sposób, żeby nasz komunikat uległ wzmocnieniu. Receptą na takie kampanie jest marketing szeptany, a podpowiedzi jak go stosować znajdziesz w tej książce. To lektura obowiązkowa dla wszystkich polskich menedżerów. — Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief” Dwa w jednym: znakomita rozrywka i gruntowna wiedza. — Steve Forbes, redaktor naczelny magazynu „Forbes” Trudno o lepszą i bardziej uczącą książkę, która w dodatku dostarczałaby tak świetnej rozrywki. — Warren Philips, były redaktor zarządzający „Wall Street Journal”, były dyrektor zarządzający Dow Jones Marketing szeptany działa. To nie jest dodatek do wiedzy, którą masz. To fundamentalna lektura obowiązkowa! — Brian Sweete, były dyrektor operacyjny eBay, dyrektor marketingu PepsiCo

Marketing szeptany
Numer ISBN

978-83-61040-04-0

Wymiary

158x233

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

272

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d37q5yw
d37q5yw
d37q5yw
d37q5yw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj