Trwa ładowanie...
d3a0kso
16-09-2010 00:00

Marketing polityczny w Internecie

książka
Oceń jako pierwszy:
d3a0kso
Marketing polityczny w Internecie
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Książka ta:

· pomoże przygotować kompleksową strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
· podpowie, jak wybrać najskuteczniejsze dla Ciebie narzędzia kampanii,
· nauczy, jak efektywnie wykorzystywać różne narzędzia kształtowania wizerunku w Internecie oraz jak profesjonalnie i skutecznie komunikować się za pomocą Internetu,
· krok po kroku poprowadzi Ciebie przez proces przygotowania własnej strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych.

Stanowi praktyczny podręcznik dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, ekspertów, liderów organizacji pozarządowych, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów w zakresie PR i reklamy oraz dla każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie. Przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym światem, jak i dla tych, którzy na co dzień korzystają z zasobów sieci, a teraz chcieliby wykorzystać Internet do realizacji własnych celów.

Książka może być przydatna także studentom politologii, marketingu politycznego, socjologii lub psychologii społecznej zainteresowanym praktyką marketingu politycznego.

Marketing polityczny w Internecie
Numer ISBN

978-83-7495-824-0

Wymiary

155x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

176

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3a0kso
d3a0kso
d3a0kso
d3a0kso

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj