Marketing polityczny w Internecie
Autorzy |
Książka ta:
· pomoże przygotować kompleksową strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
· podpowie, jak wybrać najskuteczniejsze dla Ciebie narzędzia kampanii,
· nauczy, jak efektywnie wykorzystywać różne narzędzia kształtowania wizerunku w Internecie oraz jak profesjonalnie i skutecznie komunikować się za pomocą Internetu,
· krok po kroku poprowadzi Ciebie przez proces przygotowania własnej strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych.
Stanowi praktyczny podręcznik dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, ekspertów, liderów organizacji pozarządowych, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów w zakresie PR i reklamy oraz dla każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie. Przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym światem, jak i dla tych, którzy na co dzień korzystają z zasobów sieci, a teraz chcieliby wykorzystać Internet do realizacji własnych celów.
Książka może być przydatna także studentom politologii, marketingu politycznego, socjologii lub psychologii społecznej zainteresowanym praktyką marketingu politycznego.
Numer ISBN | 978-83-7495-824-0 |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 176 |
Podziel się opinią
Komentarze