Trwa ładowanie...
d19i8m9
d19i8m9

Marketing polityczny

książka
Oceń jako pierwszy:
Marketing polityczny
Autorzy
d19i8m9
83-89574-76-4_34888_F.jpg
Inne
83-89574-76-4_34888_F.jpg

Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.

Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.

d19i8m9
Marketing polityczny
Numer ISBN

83-89574-76-4

Wymiary

175x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Psychologia,Polityka

Oprawa

6

Liczba stron

670

Podziel się opinią

Share
d19i8m9

d19i8m9
d19i8m9
d19i8m9