Trwa ładowanie...
d4kq9si
20-04-2011 00:00

Marketing medialny

książka
Oceń jako pierwszy:
d4kq9si
Marketing medialny
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Marketing medialny
Numer ISBN

978-83-76412-36-8

Wymiary

155x230

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

256

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4kq9si
d4kq9si
d4kq9si