Trwa ładowanie...
d30fpuh

Marketing medialny

książka
d30fpuh
Oceń jako pierwszy:
Marketing medialny
Rok wydania
Autorzy
978-83-76412-36-8.jpg
"__wlasne

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

d30fpuh
Marketing medialny
Numer ISBN

978-83-76412-36-8

Wymiary

155x230

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

256

Podziel się opinią

Share
d30fpuh
d30fpuh
d30fpuh
d30fpuh