Trwa ładowanie...
d35hv96
15-04-2010 00:00

Marketing lojalnościowy

książka
Oceń jako pierwszy:
d35hv96
Marketing lojalnościowy
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek.

Marketing lojalnościowy
Numer ISBN

83-919732-7-1

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

352

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d35hv96
d35hv96
d35hv96
d35hv96

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj