Trwa ładowanie...
d1iu9zk
20-03-2013 00:00

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

książka
Oceń jako pierwszy:
d1iu9zk
Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:

-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń

-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta

-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)

-budowę emocjonalnych podstaw lojalności

-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Numer ISBN

978-83-7561-244-8

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

286

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1iu9zk
d1iu9zk
d1iu9zk