Trwa ładowanie...
d2dx1s4
20-03-2013 00:00

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

książka
Oceń jako pierwszy:
d2dx1s4
Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:

-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń

-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta

-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)

-budowę emocjonalnych podstaw lojalności

-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Numer ISBN

978-83-7561-244-8

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

286

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dx1s4
d2dx1s4
d2dx1s4
d2dx1s4

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj