Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
| Rok wydania | 2013 |
| Autorzy |
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
| Numer ISBN | 978-83-7561-244-8 |
| Wymiary | 165x235 |
| Gatunek | Ekonomia,Biznes |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 286 |
Podziel się opinią
Komentarze