Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Tytuł oryginalny | Strategy Maps |
Rok wydania | 2004 |
Autorzy |
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Numer ISBN | 978-83-7489-352-7 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 496 |
Podziel się opinią
Komentarze