Trwa ładowanie...
d40h8sm
15-04-2010 00:00

Magia Harry'ego Pottera

książka
Oceń jako pierwszy:
d40h8sm
Magia Harry'ego Pottera
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Magia Harry'ego Pottera
Numer ISBN

978-83-01-15621-3

Wymiary

140x200

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

160

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40h8sm
d40h8sm
d40h8sm