Magda Nurkiewicz-Jarońska
Była dziennikarka Programu III Polskiego Radia. Zajmowała się głównie tematyką społeczną i gospodarczą, przez osiem lat (1994-2002) prowadziła autorski magazyn motoryzacyjny Wrzuć Trójkę. Stykając się z korporacjami motoryzacyjnymi, zainteresowała się zagadnieniami związanymi z kreowaniem wizerunku. Zaowocowało to jej udziałem w tworzeniu jednych z pierwszych w Polsce studiów podyplomowych public relations przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Od 1997 roku aż do chwili obecnej prowadzi wykłady i szkolenia, początkowo z zakresu PR i mediów, później rozszerzyła tematykę o zagadnienia komunikacji na każdym poziomie funkcjonowania organizacji.
Od 1999 roku społecznie pełni funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Konsumentów Polski, a w latach 2002-2004 była prezesem Oddziału Warszawskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
Bibliografia |
Podziel się opinią
Komentarze