Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Tytuł oryginalny | Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!
Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Numer ISBN | 978-83-246-4813-9 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Ekonomia,Informatyka, internet i nowe technologie,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 256 |
Podziel się opinią
Komentarze