Lobbing grup biznesu w Unii Europejskiej
Rok wydania | 2012 |
Autorzy |
W serii Europeistyka ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym oraz tłumaczenia ważnych publikacji zagranicznych z dziedziny studiów europejskich.
Autor omawia istotę, genezę i specyfikę grup biznesu na szczeblu UE i w poszczególnych krajach członkowskich. Przedstawia zinstytucjonalizowane i niezinstytucjonalizowane metody wpływu wykorzystywane w kampaniach lobbingowych. Odwołuje się do konkretnych sytuacji związanych z działalnością lobbingową. Poddaje ewaluacji określone kampanie lobbingowe. Książka stanowi swego rodzaju przewodnik pozwalający zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji na poziomie Unii z perspektywy działań grup biznesu. Publikacja jest kierowana zarówno do praktyków, jak i środowiska akademickiego.
Numer ISBN | 978-83-7561-147-2 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 270 |
Podziel się opinią
Komentarze