Trwa ładowanie...
d16cfgz
15-04-2010 00:00

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce

książka
Oceń jako pierwszy:
d16cfgz
Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań.

Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce
Numer ISBN

978-83-208-1801-7

Wymiary

170x240

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

276

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16cfgz
d16cfgz
d16cfgz