Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju
Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju, przez niektórych badaczy wręcz opisywanego jako eksplozja, nowych języków w komunikowaniu medialnym. Powoli w przeszłość odchodzi jeden kod mediów, o którym już dziś należy pisać w liczbie mnogiej, gdyż mamy do czynienia z różnorodnymi kodami medialnymi. Tradycyjne modele komunikacji, opisywane w podręcznikach z zakresu nauki o komunikowaniu, już nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości multimedialnej. [...] Kultura -rozumiana jako komunikacja - podlega pewnym regułom pozwalającym ludziom dotrzeć do wspólnych znaczeń. Kontekst kulturowy, wspólna wiedza łącząca rozmówców jest tą treścią, na gruncie której dochodzi do wzajemnego zrozumienia.
Numer ISBN | 978-83-7611-068-4 |
Wymiary | 160x225 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 396 |
Podziel się opinią
Komentarze