Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal Zwiń
Numer ISBN | 978-83-61587-41-5 |
Wymiary | 175x245 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 246 |
Podziel się opinią
Komentarze