Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
| Rok wydania | 2010 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo |
Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal Zwiń
| Numer ISBN | 978-83-61587-41-5 |
| Wymiary | 175x245 |
| Gatunek | Ekonomia,Biznes |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 246 |
Podziel się opinią
Komentarze