Trwa ładowanie...
d2xq30m
17-04-2012 00:00

Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

książka
Oceń jako pierwszy:
d2xq30m
Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Książka (…) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele tematów, z którymi osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury prędzej czy później się styka (...) Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta „Przedsiębiorczość w kulturze” (...) w roku 1996, nie pojawiła się na naszym rynku żadna pozycja obejmująca problematykę zarządzania kulturą nieco ogólniej, a nie tylko wybrane typy instytucji czy też aspekty zarządzania. Książka „Kultura: zarządzanie, animacja, marketing” tę lukę częściowo wypełnia.
dr Małgorzata Sternal Zwiń

Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
Numer ISBN

978-83-61587-41-5

Wymiary

175x245

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

246

d2xq30m

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xq30m
d2xq30m
d2xq30m