Kultura, socjalizacja, tożsamość
Autorzy |
Książka jest zbiorem tekstów, które dotyczą problematyki kultury i jej wpływu na kształtowanie tożsamości każdego z nas we współczesnym świecie. Zagadnienia omówione w poniższych tekstach zostały poddane interpretacji o charakterze interdyscyplinarnym, są tu odwołania zarówno do koncepcji psychologicznych, socjologicznych jak i filozoficznych, jako że i sama kultura tworzy wciąż nowe konteksty i jest przedmiotem analiz wielu dyscyplin humanistycznych.
O zależnościach między językiem mediów, przekazem telewizyjnym i reklamowym, a społecznymi konstrukcjami wiedzy, wykluczaniem społecznym i podziałem władzy jako wtórnym efektem oddziaływania propagandy i ideologizacji świadomości traktują teksty zawarte w pierwszej części niniejszego opracowania, która zatytułowana została ”Wybrane konteksty kultury popularnej. Internet i przekaz medialny a kształtowanie tożsamości”.
Numer ISBN | 978-83-7587-217-0 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 208 |
Podziel się opinią
Komentarze